Första inlägget!



Godkväll !

Första inlägget på nya bloggen. Precis stoppat magen full med käk så snart är det bara sängen som väntar förhoppningsvis.

Det är mycket nytt som skett i mitt liv bara den senaste månaden. Helt plötsligt är jag i en helt ny stad, Uppsala.. Välkommen hem - Välkommen hit eller hur är det man brukar säga?  Skickat in min CV till diverse jobb så jag hoppas på att få napp snart. Ska ringa stöd&service imorgon för att se om det finns några jobb som personligassistent eller på något stödbonde. Så får vi se hur det går med det.. Hittat ett jobb i Stockholm som jag verkligen vill ha, men jag vet inte.. Skickade iallafall in Cv:n så får vi se vart det hela leder.

you make me smile honey...

nattiinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0