Fredag natt


Kan inte alls komma till ro ikväll när jag ska sova, utan ligger bara och vrider & vänder på mej hela tiden. Det är många olika tankar & känslor som snurrar omkring där uppe just nu.. Vet inte riktigt vad jag vill om jag ska vara helt ärlig, ena stunden känns det så rätt medans nästa sekund så känner jag någonting helt annat.

Dagen har varit fruktansvärt seg och tråkig, och det har inte alls blivit mycket vettigt gjort.. Diskade iallafall upp disken så det är lite plus i kanten, men mer än så är det nog inte. Ett av hemmen ringde på eftermiddagen så jag skall på interljuv för dom på torsdag. Så det är bara hålla alla tummarna nu !

Får se om jag tar en tripp till Stockholm imorgon ( eller rättare sagt senare idag) för att träffa en vän och kanske Mr X, men det återstår och se när jag pallrat mej upp sen. Men jag kan alltid hoppas! :)

Blev ingen tatuering idag, men ska boka tid hos en tatuerare i Stockholm här framför i hopp om att försöka fixa till den jag redan har. För jag är riktigt missnöjd med den tyvärr.. Jag hoppas verkligen att det går! Och ska nog göra min andra på ett seriöst ställe denna gång.

Haha, har inte packat upp på långa vägar ännu utan allting står i flyttkartonger fortfarande, men ska kräva fram en bok nu iallfalla som man kan gömma sej lite i. 



All I want for chrismas is you... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0