Nyårsafton !



Halloj,

Det var inget stillsamt uppvaknade idag må jag säga. Mormor har faritrunt som ett jäkla åskmoln och städat fram och tillbaka hela morgonen. Skramlat lite extra när hon varit inne i vardagsrummet. Jag blir så irreterad, varför inte bara väcka mej på ett normalt sätt så kan jag gå upp. Nej, man måste skramla och låta så mycket det bara går istället. Och det är verkligen det värsta uppvaknadet jag vet.

Det blev svarta jeans med vit skjorta, väst och kofta. :)

Kom till Ac för en stund sen, Vi har varit å handlar inför ikväll nu.
Blir skagenmackor till förrätt, Fläskfilé m potatis gratäng å grikisk sallad till varmrätt, och för att sen avsluta middagen blir det chocklad mouse. Mums! Köpte till kex och ost, och chips som tilltugg till kvällen. 

Vi tänkte gå ut och ta en långpromenad  i stan, gå å köpa lite ved till öppna spisen och bara lyxa till det regällt.
Sen är det time för att bada å göra sej i ordning inför kvällen.



Blir säkert en till uppdatering innan det nya året börja !

/ Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0