Söndag kväll med Sannis..



Alla saker är nerpackade och är redo att bli förflyttade till Stockholm nu. Vart jag ska ställa sakerna ännu vet jag inte, men det löser sej när den dagen kommer. Känns som om att det varit väldigt mycket flyttande den sista tiden. Nu vill jag bara ha en till flytt - Och det är till min egna lägenhet när det kommer.

Sitter hemma hos Sanna just nu, laddat upp med chips, dipp å dricka.. Ska bara vara hemma och tjattra lite och glo på film för imorgon är det arbetsförmedlingen som gäller. Fixat alla papper jag ska ha med mej så nu är det bara att köra. Jag hoppas på mitt liv att jag slipper sitta där i 4 timmar varje dag fram tills jag fått ett jobb. Ska prata med om att kanske få en praktikplats fram tills man får ett jobb, har lessnat regällt på att gå hemma om dagarna nu. I början var det så klart hur skönt som helst men nu spyr jag på skiten..

Jag hoppas verkligen att min nya dator kommer imorgon, annars kommer jag blir så ledsen. Dom har tyddligen inga på lager, men jag blev lovad att den skulle komma imorgon så jag får gå förbi och höra med dom hur det blir imorgon.

Fått lite nyårs planer nu, Mormor ska sitta ensam så jag vet inte om jag bara ska vara där och ta det lugnt med henne, känns så elakt att bara lämna henne ensam, eller om det blir fest i Nacka, eller om jag drar till Göteborg på tisdag och blir där över nyår. Beror lite på hur mycket pengar jag har och så, bankomaten funkade inte när jag skulle kolla det idag, men nått galej blir det nog :)

Ska kika litepå filmen nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0