1:a april !

Kan inte riktigt förstå att det redan har hunnit blivit april månad. Men tiden bara springer iväg känns det som. Har ni blivit lurade idag då?

Dagen har varit väldigt seg på praktiken idag, hade ingen lust att vara där för fem öre och allting kändes väldigt tugnt och jobbigt att göra. Jag hade helldre spenderat min tid på någon ute servering med kaffe, en cigg i handen och trevligt sällskap. Men det är bara fortsätta drömma när verkligheten kallar. Jag får hålla ut till i helgen för då jäklar! Det var inge speciellt som hände idag på praktiken utan dagarna ser ganska lika ut nu, det kom lite nya varor, stod i kassan och resten av tiden var jag ute och sprang på golvet. 

Jag hade glömt min laddare hemma hos AC så hon kom förbi på sin lunch precis när jag börjat och lämnade den, hann byta några snabba ord innan hon sprang iväg igen. Till lunchen kikade Adam in och vi gick iväg till kungshallen och käkade lunch ihop. Tredje dagen i rad som jag kör på sushi men jag bara älskar det. Men att en lunch ska kosta 124 kr är helt sinnessjukt så nu är det slut på lyxluncherna och matlåda som gäller istället. 

Sprang förbi konsum på hemvägen och köpte med mej lite smågodis hem, så nu har mjukiskläderna åkt på och jag ska krypa ner under täcket med datorn på magen och bara varva ner lite efter dagen och kvällen. Det är en hel del tankar som brottas med varandra inne i huvudet och jag ska försöka göra någonting bra utav det hela. Det måste bli en stor förändring nu för framtiden och jag har mina idér på vad jag ska göra och inte göra. Men det är en hel del att kolla kolla upp innan jag bestämmer mej och jag måste se vad det finns för alternativ och möjligheter för mej för det sista jag tänker göra är att göra om samma misstag som tidigare och bygga upp massa förväntningar och sen blir det bara pannkaka utav allting. 

Påminelse till mej själv:
- Skriva i tidrapporten för praktiken och skicka in.
- Skicka in jobbsökarlistan för marsmånad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är väldigt enkelt att göra sushi själv! Det ser bara svårt ut ^_^

2009-04-01 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0