4 timmar och 20 minuter, sen drar jag låångt här ifrån !

Jag är så trött på den här skiten nu så det inte är sant. Finns knappt någonting att göra över huvudettaget idag utan man går mest runt i sin egna lilla bubbla och glor. Men ändå har man pressen på sej att man måste göra någonting så det ser bra ut. Några dagars ledighet kommer göra gott, jag behöver det verkligen - få umgås med goda vänner och bara ladda upp batterina.

Pratade med Adam igår kväll och fick reda på att sista dagen för att söka in till någon utbildning är 16 april. Det känns lite läskigt och små jobbigt faktiskt, jag är fortfarande osäker på hur jag ska göra med allting. Men jag får bra respons av mina vänner så ska bolla lite idér så det blir nog bra i slutändan sen, tänkte att jag alltid kan söka in och sen har jag sommaren att fundera över hur jag vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0