Barnen är bland det finaste i mitt liv !


Vilken mysig dag vi har haft idag. Solen har tittat fram långa stunder men gud vad det har blåst och varit småkyligt. Vi tog bilen ner till stan och där var det full fart. På hela gågatan hade dom radat upp med stånd där dom stod och sålde olika saker. Linn fick köpa en hellokitty plånbok och blev alldeles jätteglad. Eftersom jag hade fått presentkortet gick jag och Fredrik runt i lite olika butiker. Först var vi inne på Fridolf där jag hittade en del skitcoola t-shirtar inför sommaren men tyvärr så var small alldeles för stort på mej så jag fick snällt hänga tillbaka dom och istället gick vi till JC. Där hittade jag en hel del men bestämde mej för en vårjacka eftersom jag faktiskt letat efter en ett tag nu. T-shirtarna och en väst blir det nog att jag köper i slutet av månaden för dom var bara ett måste att ha, fniss! Det gäller att ligga i om man ska vara på topp.

Vi mötte upp dom andra på tivolit och då var det dags för snorpan att åka karusell, först ut var bergochdalbanan med pappa. Sofie tittade förbi så vi hann säga hej en snabbis innan jag sprang iväg till dom andra igen. Blev lite mera karusellåkande och sen blev det fika hos Farfar och Görel, trevligt värre.

Somnade en sväng när vi kom hem på sängen och gud vad skönt det var. Ätit middag, gjort alla vardagssysslor och varit med barnen. Nu ligger dom och sover och jag sitter i köket medans Fredrik och Maria diskar och fixar efter maten. Det är så skönt att ha dom omkring mej och höra dom även om jag sitter vid datorn och är inne i mitt. Fick hjälp med det sista till ansökan och nu skickade jag precis iväg den online, känns pirrigt men mer kan jag inte göra i dags läget. Ska bara bifoga lite meritförtekningar via posten till båda skolorna.

Ikväll blir det ännu mera Sofie. Vi skulle ses vid 23 och dricka lite vin och sen gå till O´learys med lite vänner till henne. Ska bli riktigt trevligt, hoppas bara på att jag inte träffar några gamla klasskompisar när jag är ute och ränner i stan. Är inte så speciellt sugen på det faktiskt.  Dock har jag inte den blekaste om vad jag ska ha på mej för jag pakade inte med mej några gå ut kläder. Nya jackan får följa med på vet jag, men annars ?! Kanske borde köra på koftan och t-shirten som jag hade igår?! äsch.. Jag vet inte! Nu ska jag springa ut och ta en cigg och sen vara lite social med dom andra innan jag måste göra mej i ordning och dra.

Det syns inte så bra på bilden men jackan är grå med tunna blåa rutor, skitsnyggt !

Kommentarer
Postat av: Hannes

Söta barn :) (jag är ingen pedofil)

2009-04-19 @ 16:51:00
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0