Det blev inte långvarigare än så.

Godmorgon på er allihopa !

Jag kunde inte slita mej längre än såhär. Jag älskar att få skriva varesej jag har 2 läsare eller 2000. Bara dom trognaste är kvar och vill se mer tänker jag fortsätta och så länge jag tycker det är kul för det är därför jag gör det. Jag har precis vaknat nu och sitter vid köksbordet med en cigg. Ska sätta på lite kaffe och försöka vakna till liv. Även om allting fortfarande inte är på topp så känns allting mycket bättre förutom att jag blivit tokförkyld. Dimman jag var i har jag hittat uifrån och nu gäller det bara att kämpa på även om det finns dagar som är jobbiga. Alla har sina svackor och det är viktigt att tillåta sej själv att ha dom oxå, det hjälper inte att pressa bort det och låtsas som ingenting alls för det kommer i kapp än tids nog.. Och värre än det kanske hade gjort om man tillåtit sej själv där och då att stanna upp och känna efter.  Jag ska börja prata med någon utomstående nu, få lätta på trycket lite och bearbeta en del saker för att framtiden ska bli så bäst som möjligt. Har betalat alla räkningar nu och gjort alla måsten för idag. Ska få tag på en ny praktikplats oxå, men det tar jag tag i på måndag.

Dagen kommer bli så lugn som möjligt så att jag blir av den här förkylningen snarast. Ni hittar mej väl förmodligen i sängen framför en film och en kopp té med kisse brevid mej. Kanske blir en sväng in till stan senare ikväll om jag mår bättre. Borde kanske försöka orka städa upp lite här och tvätta. Rensa bland alla käder och hänga in dom i garderoben istället för att ha dom liggandes över allt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att du fortsatte :) Och att du skriver när du vill.

2009-04-23 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0