En sekund för mej själv !

Jag sitter och väntar på att Cissi ska höra av sej så jag förhoppningsvis åker dit och spenderar kvällen. Det kan behövas kan jag säga. Dagen har varit som den har, var på praktiken 1,5 timme sen åkte jag hem och la mej i sängen. Legat och tittat på film på datorn och bara grubblat.


BLOGG PAUS !

Nu blir det några dagas vila ifrån mitt skrivande. Jag är ledsen men jag behöver lite privat tid för mej själv med mina nära och kära.

Vi hörs snart igen! Jag lovar att det inte blir långvarigt.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tackar! DIn blogg var inte så dum den heller :D

2009-04-22 @ 20:47:05
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Jakob

Svar: Antar att du menar med armen? Isåfall är svaret att jag var med om en skidolycka i Norge där jag föll så olyckligt att jag bröt min överarm. :/

2009-04-23 @ 11:19:03
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0