hahaha jag är så pinsam ! :)

Praktiserade som vanligt idag mellan 9-17 och det var ingen höjdare. 30 nya plagg kom till butiken och skulle komma ut idag så det var bara le och se glad ut och fixa det. Långtråkigt, segt och jobbigt är vad det var! Jag har verkligen tappat suget totalt för att gå dit och vara där. Praktikens höjdpunkt var i alla fall att Linda Rosing kom till butiken och jag blev helt till mej, sprang runt nervös som om att ja vore tre år igen och tittade på henne. Minns det som väl än idag när jag var 14 år och fick servera både henne och Fadde på krogen. Så mallig har jag nog aldrig varit någonsin. Jag har någon slags hatkärlek  till henne och så har det varit sen hon var med i big brother, haha pinsam jag är, jag borde skämmas.. Fina Herr S mötte upp mej när jag slutat så följde jag med honom till bolaget och sen åkte vi till gamla stan och satte oss på torget.. Hann pussa lite på honom och mysa tillsammans över en latté innan jag var tvungen att stressa vidare för att möta upp Adam.

Vi var på en show/teater på stadsteatern och det var hur grymt som helst. Första akten var lite jobbig för jag blev helt hysteriskt kissnödig men efter en paus så fastnade jag totalt och blev helt tagen av alltihopa. Gryma skådespelare och helt fantastiska röster. Det var var blandat teater med sång och musikal. Jaa, jag är fortfarande tagen utav dom. Dom tre muskotörerna såg vi !

Käkat lite, tittat på andra avenyn och strax är det dags för sängen, ligger bara och väntar på att telefonen ska ringa........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0