Mot stan !

Jag bojkottar allting som har med alkohol och festligheter att göra ikväll utan istället ska jag möta upp Adam vid Medborgarplatsen klockan 21. Jag hoppas att vi hittar något mysigt och trevligt ställe att spendera kvällen på över en latté eller två. Farit runt som en turnado nu fram & tillbaka efter duschen och letat efter någonting att ha på mej. Mina kläder har fått en tendens att antingen krympa eller försvinna några dagar innan jag hittar dom igen. Ibland undrar jag om vi har små troll här hemma som springer och gömmer dom för mej eller om det bara är mormor som är i full fart ?! Tillslut har jag nu bestämt mej för att det blir vita tygskor, ljusa jeans, gul v-ringad t-shirt och svart lång kofta som gäller ikväll - Bekvämt, Snyggt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0