Några ord om dagen innan duschen !

Sådär, nu kom jag precis hem för en stund sen och har slängt i mej lite käk framför datorn. Ska hoppa in i duschen och packa väskan för att sen bege mej ut på nya äventyr ikväll. Blir utgång med AC imorgon så jag måste packa ner lite kläder för det oxå.

Dagen har varit bra. Hade rätt tid som tur var så det var skönt. Var grymt segt fram till lunch men efter lunchen gick det bra och jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Stod i kassan väldigt mycket idag och det var skönt. Sista dagen imorgon och sen blir det några dagars ledighet och det ser jag helt klart fram emot till.

Vi hörs mera imorgon hemma hos AC !

tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0