På tåget..

Precis satt mej på tåget. Sitter och kollar ut på  allt folk som springer där utanför som tokar. Vilken hysteri! Men det är klart, det är fredageftermiddag och det är många som ska åka hem till sina flick/pojkvänner, sina sambosar och barn.. Jag vill oxå ha någon att komma hem till, eller som är påväg hem till mej efter jobbet, någon som pysslar om just mej och som jag får göra det där lilla extra för. Jag saknar kärleken i mitt liv helt klart, jag vet vad jag kan ge men jag vet inte vad jag får.. Jag blir alldeles stressad av att titta på alla människor, men jag såg säkert lika dan ut för tio minuter sen. Kom där springandes med min vätska i högsta hugg för att inte missa tåget. Jag sitter nu här i mina egna lilla bubbla, trygg och gömmer mej bakom fönstret, det ska bli så skönt att lämna Stockholm över helgen. Det är än så länge ganska folk tomt på tåget och det är sköönt, men snart är det väl propp fullt as usual men jag har min plats, väskan står brevid mej och jag ska njuta av tågresan. Det är så härligt när allting bara svichar förbi fönsterutan, musiken är instoppad i öronen och jag kan drömma mej bort dom 40 minuter det tar att åka.   

Dagen har varit helt okej. Det var praktik som gällde och det var faktiskt skönt att vara på plats igen. Fick vara på bazar idag och sen även i kassan. Sara och jag har flamsat runt massa och allt har rullat på så bra..

Nu ska jag njuta av resan och sen får jag äntligen träffa barnen, vi hörs senare ikväll ! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0