Please god, help me!

Nu har jag kommit till den svåraste delen av ansökan där jag ska skriva ett personligbrev om vem jag är och vad mina mål är. Jag skriver, raderar - jag skriver, raderar! Det går bara inte.. Hur bra det än låter i huvudet så får jag inte ner det i några ord, och får jag det så formulerar jag det inte rätt. Jag är bra på att skriva, jag skriver dagligen flera gånger om dagen. Men det här, det är nått helt annat. Jag är trött, hungrig och lätt irreterad. Att gått hemma hela dagen med mormor har inte gjort saken lättare som ska lägga näsan i blöt och ställa tusen frågor. Nu ska jag ta en paus och äta lite innan jag fortsätter och skickar in det här. Jag vill få det bra, nej inte bra. utan bäst! Det är så mycket som står på spel och minsta lilla fel kan sabba alltihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0