Rastlös..

Gud vad jag är uttråkad... Jag hatar att bara ligga hemma och inte göra någonting. Har hjälpt mormor lite under dagen med diverse saker men annars har det inte blivit något speciellt gjort. Tittat lite på tv en sväng och sen satt jag på balkongen i solen. Det kliar i bena på mej efter att få springa ut! Umgås med vänner men icke då. Det blir nog bäst om jag stannar hemma idag så jag orkar med utgång imorgon kväll. Adam var snäll och sprang förbi bolaget åt mej så nu är det fixat med dricka och vi ses hemma hos honom vid halv åtta tiden, great. Ska pallra mej in i duschen och ta en lång än, sen promenera ner till centrum och hyra två filmer och köpa lite godis.. Lite lyx måste jag få unna mej när jag måste ligga hemma i sängen. 

 Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0