Snart bär det av..

Tiden börjar dra ihop sej för att packa och sen åka hem till Stockholm och mitt riktigt liv. Om två timmar sitter jag på tåget och lämnar Enköping bakom min rygg. Jag är utvilad och har laddat om batterina på nytt så nu är jag redo för att möta stressen och mitt riktiga liv där hemma. Ikväll blir det utgång med Sandra och hennes herr charmör om jag lyckas fixa pengar. Annars får jag skrapa ihop mina sista slantar och kanske träffa Adam på en fika istället.. Har inga större planer för veckan som kommer. Praktik måndag till fredag, rättegång på torsdag, träffa lite vänner och sen ska jag försöka söka lite jobb. Hoppas att det blir fint väder så jag kan passa på att bättre på solbränna och njuta i solen mina lediga stunder.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0