Sommartider hejhej, sommartider ! Läppar mot läppar...

Vi promenerade ner till norrmälarstrand och la oss på en brygga ute vid vattnet och stekte. Det hettar lite i ansiktet nu så får passa mej för att inte bränna mej det första jag gör. Jag blir helt lycklig utav det här vädret verkligen. Dock blåste det lite där vid vattnet så vi blev inte allt för långvariga utan promenerade runt i det fina vädret inne i stan och det var inte fy skam det heller. Nu har jag även hunnit med och ätit första vårglassen ute, kan den här sommaren få en bättre start ? Folk måste tro att vi är dumma i huvudet när vi går, vi fick för oss att börja sjunga sommarsånger men det stod helt stilla i huvudet på oss båda så det slutade med ett hysteriskt skratt anfall istället.

Nu är jag hemma hos AC och ska byta om lite snabbt. Blir för kallt att köra på shorts och bara t-shirt till kvällen och sen ska jag möta upp Adam och lite vänner till honom i vitabergsparken och hänga lite. Får se om jag åker till Cissi senare ikväll eller om det händer nått annat skojsigt. 
 

Kommentarer
Postat av: M

Underbart snygg é du! :-)

2009-04-16 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0