Söndag - Chips, glass och AC!

Vaknade lite efter halv tre i morse och det var så skönt att få sova ut, att inte behöva vakna utav mormors skrammlande ute i köket tidigt på morgonen. Hade lugnt kunnat sova bort hela dagen utan problem men telefonen ringde x antal gånger så det var bara att pallra sej upp med ett leende på läpparna. Var inte alls farligt bakis utan mera trött och seg, tog en snabbdusch, slängde på mej mjukisbyxorna och en munktröja och knallade i väg till bussen för att spendera eftermiddagen och kvällen tillsammans med AC. Vi möttes upp vid konsum för att handla, gick hem till henne och medans hon laga till maten berättade jag om gårdagens kväll. Vet inte riktigt vart det fina vårvädret har tagit vägen idag, men och andra sidan gråter jag inte tårar över det för då kan jag ligga inne i mina mjukiskläder utan dåligtsamvete.  



Nu ligger vi i varsin sida utav hennes säng och hänger, det har både varit skratt, tårar och allvarligt prat men det behövs ibland. Man måste tillåta sej själv att få vara liten och ledsen vissa dagar, och du vet att jag alltid finns här för dej hjärtat. Vi träffades på ett väldigt lustigt sätt, men hela vår vänskap är väldigt lustig. På ett posetivt sätt.. Det finns nog inte många människor som förstår sej på våran vänskap och folk som har fördomar, men vet ni. Det skiter jag fullständigt i, för har jag hittat en sån fin vän som jag gjort skiter jag i ålder, utseende, kön m.m. Du stöttar mej så mycket i livet så nu är det min tur att få stötta dej en dag som denna när du behöver det. För det är var vänner är till för, ge och ta!



Kommer nog stanna här ett tag till, sen blir det att åka hem och nanna kudden för imorgon börjar jag klockan 9.00 och halvfem kommer min handläggare och ska ha möte med mej och butikschefen. Vi får se vad som sägs där, men av vad jag förstått är det bara ett vanligt uppföljningsmöte för att höra hur allting går.

Nu ska jag lägga upp lite glass och servera till madam, vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0