Tack !

Jag trodde för en kort sekund att jag kunde vissa upp en ny design för er här på bloggen under kvällen. Men jag fegade ut i slutändan och bad att få allting att se ut som det gjorde ifrån första sekund! Det är alltid läskigt att testa någonting nytt och jag vet inte om jag är redo att göra en total makeover här på sidan ännu även fast jag vill byta ut bilden på headern och ändra texten till en helt annan. Dock blev det ju en liten förändring och det var ju att stilen på rubrikerna har ändrats nu så man kanske kan läsa vad det står utan att behöva ta fram förstoringsglaset. När det kommer till bloggen är jag väldigt petig och vill ha allting på ett speciellt sätt så att det verkligen är jag. Jag kan läsa igenom gamla inlägg och upptäcka ett stavfel och måste rätta till det genast ifall jag hittar det. Ett stort tack till dej http://powerpuffprinsen.blogg.se som ändå gav det ett försökt och gjorde ditt bästa trots mina påhopp om hur det skulle se ut; Gör si, gör så, nej inte så utan sådär istället. Hahah jaa det kan inte vara lätt, hur som helst - Tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0