ajajaj....

Aah !! Helt underbart att slänga av sej dom tighta jeansen och resternade av kläderna för att hoppa i mjukisbyxorna och en stor luvtröja. Finns det nått bättre när man är hemma än att bara gå runt i myskläderna? Tror fasiken inte det..

Jag är väldigt trött idag. Somnade första gången på bussen när jag var påväg till mötet men hann som tur var av i tid och sen när jag skulle hem ikväll somnar jag igen. Blev dock räddad utav att mobilen plingade till av ett sms och jag hann av i sista sekund. Efter alla långa promenader vi har tagit dom senaste dagarna måste jag pinsamt nog erkänna att jag fått träningsvärk i vaderna. Det strammar till som in i helvete och jag känner mej helt mör i hela kroppen. Konditionen är inte på topp och det visste jag sedan lång tid tillbaka men att jag var så otränad så jag inte pallar några promenader utan träningsvärk trodde jag banne mej inte. Dags att komma i form till sommaren minsann, skönt att det inte syns hur otränad man är på utsidan i alla fall. Har fått frågan flera gånger hur mycket jag tränar då jag inte haft någon tröja och nu var det ett bra tag sen jag besökte gymmet så det är ju allid bra att jag kan "lura" någon. hahaha...  

Tittade på Andra avenyn och kvällens avsnitt var otroligt bra. Det var inte långt ifrån att jag nästan satt och grinade vid flera tillfällen. Åh, nu väntar jag spänt till nästa veckan för att se fortsättning. Haha, att man kan bli så uppslukad utav en påhittad tv serie, galet egentligen! Efter tv:n blev det lite prat med Sofie i telefon medans jag gjorde i ordning världens största räkmacka och tuggade i mej, mums !  

Nu dröjer det inte lång stund innan jag ska nanna kudden, trots att jag är ledig imorgon har jag en hel del att ta i tur med och måste gå upp i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0