Torsdag 16 April.

Det har inte blivit många knop gjorda utöver allt fixande kring skolan och allt det där idag. Det har blivit mycket prat om just skolan dom senaste dagarna, men det är ju oxå det som tagit upp all min tid den senaste tiden. Jag fick tag på en dam som jobbade på en av skolorna och det kändes riktigt bra att prata med henne, fick svar på en del av mina frågor och resten skulle hon kolla upp åt mej. Det ska bli så skönt när allting är klart efter helgen och jag inte kan göra någonting förutom att vänta. Då kan jag släppa allting tills det är dags för nästa steg.

Ikväll var det jag som stod för middagen så jag slängde ihop lite köttfärsås med spaghetti. Aptiten var inte den bästa men lite fick jag ner. Baksmällan sitter kvar och jag har precis vaknat efter en tupplur nu på kvällen. Jag sitter och funderar på om jag ska ta tag i packningen eftersom jag sticker till Enköping efter praktiken imorgon. Men allt känns på tok för jobbigt och att lämna min varma plats i sängen känns inte alls lockande. Men jag måste väl.... Jag ska bara ligga här en liten stund till sen måste jag göra ett ryck. Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha med mej eller vad det blir för väder till helgen. Eller vad vi ska göra.. Det var ett bra tag sen jag var där så det ska bli riktigt skönt att få ha barnen i min famn igen och krama om dom.

Åååh ! Det kan vara så tröttsamt och höra allt tjat om att man dricker på en vardag någon enstaka gång. Så länge jag tar mej upp dagen efter och tar hand om dagens planer ser jag inte något fel med det över huvud taget. Dessutom var jag ledig idag och igår var det en väldigt speciell dag och därför gick vi ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0