Inge mer solarium för mej, eller ?

Haha det här är så sjukt !! Jag kom precis hem nu.. Ja nu! Och ja jag ska praktisera idag! När vi skulle hem i natt upptäckte vi att tunnelbanan i Slussen har stängt och att det inte gick någon förens vid fem tiden så Sandra kom inte hem. Nattbussen ut till  Orminge gick så vi hoppade på den, satt en stund i centrum och funderade ut hur vi skulle göra innan vi båda följde med herr charmig hem. Sötare människa får man nog leta lääänge efter. Fick lite kaffe i mej där i hopp om att kunna hålla mej vaken men jag toksomnade i Sandras knä och hann väl sova 2-3 timmar innan det var dags att promenera hem och möta mormor. Hon är skitsur över att jag kom hem så sent, men vadå... Skulle ja bara lämnat Sandra? Inte en chans..

Hursomhelst, så möttes vi upp vid Hötorget och promenerade ner till kungstägården och satte oss på t.g.i friday´s uteservering. Men dom stängde redan klockan 00 så vi gick till Collage men där var det 20 igår och sen dresscode. Sandra och jag var väl uppkläda men herr charmör hade sneakers på sej så då fick vi inte komma in. Lite halvtöntigt men jag ville hålla mej sams med vakten där så vi gick därifrån och virrade runt en stund på stan. Var grymt folktomt & dött ute plus att varenda ställe stängde ju vid 00 eller 01. Vi tog oss till gamla stan och satte oss på after. Trodde en sekund att det skulle bli problem med att komma in där oxå för krögaren tittade igenom id:kortet x antal gånger och började fråga mej hur jag mådde ikväll, prima svarade jag självklart och sen kom skönaste kommentaren, så du har solat och är röd i ansiktet därför och inte alkoholen. HAHAHAH ! Jajjemänn, både solarium och utomhus. Vi satt där till dom stängde och det blev en lyckad kväll. Jag har allvarligt talat inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på vääääldigt länge, det är nästan så jag har ont i mina käkar och magen idag.

Jag är så trött så jag knappt vet vad jag själv heter idag! Jag vill inte ens veta hur jag är vid lunchtid och ännu mindre vid stängning ikväll. Det är helt sjukt, jag sluddrar typ för att jag är så trött när jag pratar. Det här är inte okej. Ska byta kläder, borsta tänderna och stoppa lite käk i magen. Gårdagens frilla får funka idag med så blir det en sak mindre att göra. Jag kommer så dö idag.. fyfan.. Ikväll blir det sängen som kommer vara min bästa vän, det är en sak som är sant.

Vi hörs när jag kommit hem ikväll om jag inte toksomnar det första jag gör !
tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0