12/4

Inne en snabis nu för att käka lite lunch och sen skulle Cissi hoppa in i duschen innan vi båda ska iväg på olika håll, hon till sin prins och jag till Masmo.. Som jag skrev igår ställde jag väckarklockan på halv nio i morse så jag kunde ta del utav det fina vädret. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mej dom senaste dagarna för tidigare har jag sovit minst till klockan tolv om inte längre så fort jag varit ledig och verkligen inte varit ute och promenerat. Nu har jag varit upp tidigt varje morgon sen i fredags och varit ute och gått två dagar i rad, och ingen liten bit dessutom.
 
Satt och pratade en liten stund med mormor i morse innan jag packade väskan och skyndade mej iväg till Cissi. Först satt vi på balkongen men där var det på tok för varmt så vi la oss ute på gräsmattan utan för huset istället och där gick det bättre att vara eftersom det blåste lite. Jag vettesjutton hur jag ska göra med mitt hår nu på sommaren, i vanliga fall har jag ju alltid snelugg med det täcker ju halva ansiktet och kanske inte är det bästa på dagarna när man är mycket i solen. Igår testade jag en ny frisyr med luggen bakåt men jag vet inte riktigt om jag gillade det. Idag fick det bli kepsfrisyr med glajjorna på huvudet. Ska jag bara låta det vara som det är - keps frisyr på dagarna och snelugg på kvällarna, så som jag hade det igår eller är det dags för att gå till frissan och korta ner det? Jag vet inte riktigt vad jag vill, självklart är det smidigast och skönast med att klippa sej men jag trivs väldigt bra med mitt hår så som jag har det nu. Det känns mer som jag ! Äh, dagens ilandsproblem..

Nått som verkligen är ett problem är min dator. Jag vet inte alls vad som har hänt, men den vill inte starta upp vista utan står och laddar tills jag stänger av datorn självmant. Så jag kommer inte in alls i själva datorn. Jag hoppas verkligen at det går att lösa och att inte alla mina saker försvinner på den, så som all musik och bilder. Jag måste skaffa en kopia på alla bilder ifall den skulle ge upp igen vid senare tillfälle. Det har ju blivit så här tidigare med den men börjat funka av sej själv efter ett tag, men nu vettesjutton för det har stått och laddat alldeles för länge nu. 

Nu tänker jag inte sitta inne och glo längre, ska sätta mej på balkongen tills madam är färdig och jag ska springa iväg till bussen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0