Måndag..

Jag gick och hämtade kissekatten som låg i fotöljen och sov i natt när det var time för mej att sova, alldeles nyvaken och söt var han. Och när vi bäddat ner oss båda två blev han hur gosig och kelig som helst. Låg och kurrade, snurrade runt och myste, så fort jag slutade klia och klappa honom tittade han på mej som om att jag var dum i huvudet och kom med nosen och puttade till mej så att jag skulle fortsätta tills han somnade i min famn. Det var lite av den kärlek och närhet som jag behövde få. men...  

Det är någonting tugnt som ligger över mina axlar idag och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. I natt vaknade jag flera gånger dessutom alldeles kallsvettig och hade drömt en hel del. Allting var så värkligt och jag var tvungen att tänka efter både en och två gånger vad som hade hänt och inte hänt. Jag ska fixa till lite mat och sen hoppa in i duschen och una mej själv en lång varm dusch, låta det tunga följa med vattnet ner i avloppet. Sista lediga dagen och då vägrar jag ligga hemma och fundera massa. Möte på tisdag så måste fixa papprerna som jag ska ha med mej, jobbdsökarlistan och min tidrapport, det får jag absolut inte glömma bort att fixa.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Gud vad mysigt! Har två katter jag med, iböand är dem alldeles för mysiga!

2009-04-13 @ 22:55:35
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0