En gång kände jag doften av ett varmt och vackert hem. Jag har saknat det, föraktat det och saknat det igen..

Jag känner mej så löjligt ensam för sekund så jag nästan kan börja skratta åt mej själv nu.. Har haft folk omkring mej i princip hela tiden nu dom senaste dagarna och så nu kommer man hem och får en sekund över för sej själv och då blir jag så rastlös på direkten. Men jag är trött ikväll, kanske inte så konstigt med tanke på att jag kört på sen halv nio i morse fast jag hade inte tackat nej till en cigg med en vän i nattens timma.

Jag får psykbryt på min dator snart, nu kom jag visserligen in efter mycket om och men. Men det tog en jäkla tid och jag hajjar inte vad det är som har hänt. Jag ska inte klaga nu när det funkar, men jag måste kolla upp det här. Den är inte ens två månader gammal. Ska köpa cd skivor och bränna alla bilder ifall att oxå.

Eftermiddagen & kvällen har spenderats ute i masmo och det har varit hur trevligt som helst. Lena och jag var ute med vovsingen på en promenad, Blev bjuden på middag, Satt och kollade på när Annike höll på och lägga upp lite annonser på tradera och sen satt vi och mös i soffan allihopa tillsammans. Fick frågan om att hänga med till vitabergsparken ikväll igen fast med en annan kompis och jag var lite små sugen på det till en början, men jag hade varken jacka eller några varma kläder med mej så jag visste hur kallt det skulle bli så jag bangade och åkte hem istället.

Nu ligger jag i sängen och pillar lite på datorn. Lyssnar på massa låtar av Winnerbäck och pratar med lite folk på msn. Ska pallra mej ut till köket och se om det finns några rester kvar ifrån påskmiddagen som hölls här idag, även om jag bojkottar allting som har med påsken att göra så skulle det inte sitta fel med lite påskkäk. Pratade med Sofie på hemvägen och sen har vi sms:at fram och tillbaka hela kvällen och hon är ju bara för go, jag är så glad att vi tagit upp kontakten igen och börjat prata. Vi ses ju till helgen när jag åker till Enköping, men vi har bestämt att jag ska komma någon helg snart och bo hos henne och hänga tillsammans. Blir liksom annars bara att man ses en snabbis när jag åker till Enköping för det är så mycket annat som händer med barnen och dom andra där på helgerna så det ser jag framemot och hoppas att det blir av väldigt snart. 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

yes! vi ska se till att du kommer hit en helg och så hittar på vi på knäppa grejer! hehe



2009-04-13 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0