En väldigt trött Daniel.

Jösses, fråga mej inte vart den här dagen har tagit vägen för det har jag ingen aning om. Det har varit saker att göra hela tiden så klockan har bara sprungit iväg. Började på kläd idag och larmade kläder i vanlig ordning, det var en hel del nya plagg och smycken som kommit som skulle ut i butiken, efter det var jag på bazar fram till lunch. Käkade snabbt och sen satte jag mej i solen med telefonen fastklistrad mot örat, det var lite små ångest att behöva lämna solen och gå in i igen efter lunchen men har man inget val så har man inte. Stod i kassan, var på kläd och sen var det helt plötsligt dags för möte.

Mötet gick finfint, fick jätte mycket beröm så det kändes superkul. Praktiken blev förlängd minst en månad till så nu kan man andas ut en smula för stunden i alla fall, men det är klart det känns lite läskigt och jobbigt att inte veta vad som händer efter det. Men jag får bara hoppas på att jag får det förlängt fram tills jag hittar ett jobb för annars vet jag inte vad jag gör. 

Mormor hade lagat mat tills jag kom hem så vi satte oss ner och käka tillsammans, hann prata lite och det var helt okej eftersom vi inte träffats på ett tag nu. Eller det har snarare varit hej och hejdå eftersom jag knappt varit hemma eller kommit hem sent. La mej på sängen en stund efter maten för att gosa med kisse, men båda två toksomnade som jag vet inte vad så nu har jag precis vaknat, han ligger fortfarande och sover här tänt in till mej. Det är så skönt och höra hans djupa andetag och suckar, hans varma päls. Det blir en lugn kväll, lite tv tittande, lite telefon och ännu mera gosandes med katten. Det blir kanon för jag är trött idag och det är väl ungefär det jag orkar med.  

Början inte för ens klockan 12 imorgon, men tänkte försöka komma upp i lagom tid så jag hinner med 1 eller 2 timmars solande på balkongen innan det är dags att göra sej i ordning och sticka eftersom man kommer stå inne i en butik resten av dagen. 


Körde väldigt enkelt kläddval idag;
Slitna jeans, Skärp, v - ringad t-shirt
& tunn tröja med tryckknappar och krage.

Kommentarer
Postat av: Hanness

var har du köpt tröjan? topman? eller AmApp kanske?

2009-04-07 @ 22:30:42
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0