På väg.......

Uppe med tuppen i morse, 10.00 så njae kanske inte. Kändes så i alla fall.. Satte mej vid datorn och gräppade tag i telefonluren och satte igång på en gång, ingen ro & ingen vila här inte. Det har gått riktigt bra och jag har fått många bra besked under dagen. Nu har jag hittat två skolor med kurser som jag vill och behöver läsa så dom ska jag söka in till. Om jag har förstått det rätt kan min hemkomun stå för en del utav kostnaden för skolan och det skulle vara helt fantastiskt bra för då minskar mitt CSN lån. Jag ska iväg på ett möte alldeles strax och få hjälp med alla frågor kring CSN och skolan, så förhoppningsvis när jag kommer hem i eftermiddag har jag sökt in. Det känns både nervöst, pirrigt och läskigt men jag tror på det här nu och det kommer bli bra. Det måste bli bra! Jag kan bara göra mitt bästa och när jag har sökt in får jag vänta tills jag blir kallad till en interljuv så får man se vad som händer, fortfarande har jag sommaren att fundera över och väga alla fördelar mot nackdelarna, men förtillfället är jag sjukt taggad och vill sätta igång på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0