Ååh, det här är inte sant !

Sitter här alldeles nyvaken i mina mjukisbyxor med håret stånde åt alla håll. Jag skippade duschen för att kunna sova några minuter längre så jag ska bara smeta in håret i lite produkter och fixa till frisyren & borsta tänderna innan jag måste springa iväg till bussen. Jag är så trött, så trött.. Känns som om att jag spenderar mera tid på jobbet än är någon annan stans förtillfället. Sen i måndags har jag jobbat 9-21,15 varje dag och lika så blir det idag och imorgon. Det har blivit lite för mycket jobb och jag kanske har sagt ja till pass jag egentligen inte orkar, men det handlar väl om att ställa upp? Nästa gång är det jag som får hjälp när jag inte kan. Det är bara tänka jobb nu under den här perioden så får jag ta tag i allting annat efter, men jag saknar det sociala i mitt liv just nu för jag är så van att träffa mina vänner nästan varje dag, men tur som fan finns telefonen...

Måste sprigna iväg nu,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0