Äntligen..

Äntligen är den här mördarhelgen över och gud så skönt det är! Ligger helt utslagen här hemma i sängen och både fötterna och kroppen  gör ont och värker. Det känns som en dröm att jag får börja klockan 16.00 imorgon och ha en låång ljuvlig sovmorgon. Dagen har varit sjukt stressad & galen, det har funnits saker att pyssla med hela tiden. Gjorde misstaget att titta på klockan i morse och se hur långtid det var kvar tills jag slutade så det har känts som en evighet och när jag väl börjat kunde jag inte sluta.

Jag blev klar med morgonrutinerna snabbt i morse oxå så jag satte på kaffe och dukade fram frukost till mej och fina Jessica. Nu har hon gått på semester en vecka vilken känns halvtråkigt men på lördag ska jag ut med mina favorit flickor från jobbet så då ses vi igen och det ska bli grymt roligt. Jag är sjukt peppad och tror det kommer bli en helt galen partynatt.

Har rensat båda mina mail nu, betalt räkningarna och fixat med lite nödvändigt ont. Väntar bara på att jag ska få ett godnatt samtal och sen tänker jag stänga av mobilen och ha en lång natts sömn.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0