Känner mej som en ny människa!

Åhåå, det har varit helt underbart att bara legat i sängen och inte göra ett skit fram tills för en timme sen, tittat på klockan och fått ett stort leende på läpparna eftersom jag kunnat somna om flera gånger! Hört hur regnet smattrat mot fönsterrutorna och legat under mitt varma goa duntäcke, kan det bli mysigare? Nu känner jag mej nästan som en helt ny människa! Pigg och utvilad, nästan iallafall..

La en snabb ansiktsmask innan jag hoppade in i duschen och stod där tjugo minuter, vad skönt det var! Klädde på mej och valde en ganska så enkel outfit idag; Mina tighta levis jeans, lång svart kofta och en rödaktig t-shirt från topman.. Till det inviger jag mina nya converse. Väskan är färdigpackad och paraplyet står och väntar på mej vid dörren så nu är jag redo för en ny dag. Humöret är på topp och allt känns bara så härligt idag. Efter jobbet ska jag möta upp en vän och ta ett glas vin eller en fika och efter det ska jag iväg på på lite hemligheter som hålls utanför bloggen. Min lediga dag imorgon är redan fullbokad så hinner jag inte blogga någonting imorgon bitti hörs vi sent på kvällen. Full rulle nu med andra ord, men jag vill ta vara på all min lediga tid jag bara har. Nu är det mitt sociala liv som är prio ett..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0