Ibland behövs det lite ego-kick-snack.

Kvällarna och nätterna har alltid varit min tid som ni kanske vet vid det här laget. Det är då jag är som piggast och jobbar bäst hemma med det jag har framför mej. Ikväll har jag varit riktigt jävla ambitiös och skriva ett flertal olika ansökningar till en hel del jobb. Bra Daniel! Jag försöker vända det negativa till något posetivt och istället för att bli lite nere känner jag mej ännu med sporrad till att nå mitt mål och lyckas. Jag vill fortsätta vara den spralliga, glada, impulsiva, spontana, godhjärtade Daniel som gör allt för nå hela vägen fram och inte misslyckas - det finns ingenting som ska få förstöra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0