Lycka..

Ååh var underbart det var att få se barnen och ha Linn i min famn efter hela långa sommaren. Hon hade mycket att berätta om och munnen gick i hundra åttio. Linus kände inte riktigt igen mej och blev väldigt mammig när jag försökte prata och busa med honom. Men mot kvällen blev han riktigt nyfiken och sprang fram en bit till mej, sen till mamma igen och sen fram till mej och lite närmare. Barn är så himla mysiga i den åldern! Jag och Linn var ute på en cykeltur tillsammans innan vi lagade middag ihop. Hon har blivit så himla stor och kan mer än vad jag tror och jag blir ju alldeles stolt. Jag tycker inte det alls var länge sen hon precis lärt sej gå och låg och drack välling i min famn. Tiden går så fort så man nästan inte hinner med. Vi kröp upp i soffan tillsammans och kollade på bolibompa innan det var läggdags!

När barnen gått och lagt sej stack jag och Fredrik iväg och tvätta bilen. Det var skönt att få vara ensam med honom på tu man hand och hinna snacka lite, på hemvägen körde vi förbi maxi och köpte fika! Så min kväll har spenderats ner krypen i soffan med en filt över mej framför tv:n med té, bullar och massa prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0