Myskväll!

Ååh det var så skönt att sluta jobbet idag och bara åka hem. Det blev pannkakor till middag och sen hoppa jag in i badrumet och började göra mej i ordning. Peelade hela ansiktet, la på två ansiktsmasker, badade fotbad och tog en lååång skön dusch! Det var verkligen behövligt med lite egen tid ikväll.. Ska krypa upp i sängen med en bok och mysa lite innan det är dags för mej att sova. Bara några dagar kvar nu tills en hel ledig dag, åååh det ska bli underbart ! Imorgon trillar lönen in på kontot och jag har lagt undan ett par skor som jag hittat till ett riktigt fyndpris så jag tänkte ta en shopping tur på lunchen. Måste även förbi banken och lösa in checken för skatten som kommit tillbaka. Hell yeah, det här blir en bra månad.  

Det känns så tråkigt att jag knappt orkar blogga längre, men jag är så slut efter att jobbat så pass mycket som jag gjort och jag har ingenting att skriva om eftersom det ända jag gör är att jobba. Det börjar kännas riktigt tugnt nu och min kropp börjar säga ifrån men jag ska bara vara tacksam för så mycket jobb jag får just nu.. Jag har ingen aning om hur hösten blir och vad som händer. Cheferna är väldigt veliga för tillfället och jag känner mej en aning osäker.. Ena stunder säger dom bu och andra bä, men jag tror inte dom riktigt vet själva hur allting ska bli. Blir det som dom sagt och jag får stanna kvar kommer jag absolut inte jobba såhär mycket för just nu är mitt sociala liv helt borta och så vill jag verkligen inte ha det. Gahh, de blir att man tänker alldeles för mycket när man är trött och jag känner mej så sjukt förvirrad. Life is a bitch somthimes, men jag fixar det.. När jag fått beskedd vet jag hur saker blir och kan slappna av. Ena stunden är jag stört orolig och andra oroar jag mej inte alls. Men det gäller bara att ha tålamod och det är inte min starka sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0