Nu är det alldeles strax....

...dags för mej att krypa ner i sängen och sova.

Gahh, jag är alldeles trött efter allt jobb i helgen och idag och det här är bara början, haha. Idag jobbade jag mellan 09.00 till 18.00, fick sitta i kassan från när jag börjde fram tills klockan fyra då jag blev avbytt.. Jisses.. Det tar på krafterna att ständigt sitta och vara trevlig, ha ett leende på läpparna och samtidgt vara en psykolog till folks alla problem som dom kommer och pratar om med än. puuhh ! Men jag tror jag lyckades ganska bra och det var skönt att gå på golvet sista tiden. Malin och Jessica kom klockan fyra och då blev allting plötsligt mycket roligare. Det är sjukt vilka förslag man får av folk, idag var det två killar i medelåldern som stod och tittade på mej länge, viskade till varandra och tog jättelång tid på sej när dom skulle plocka ihop sina varor.. Tillslut frågar den ena av dom när jag slutar och ja sa vid 18.00... Då kom nästa fråga; Du har inte lust att träffa oss två efter att du slutat jobbet? Ja blev helt paff och som tur var kom det en kund och räddade mej som jag var tvungen att hjälpa.

Tog en snabbvända inne i Fältöversten men jag hittade ingenting som lockade mej så jag åkte in till city istället. Sprang in till JC på plattan och fick med mej ett par shorts ifrån rean, precis såna jag letat efter så där gjorde jag ett riktigt kap. Efter det åkte jag hem till Hannes, vi gick och köpte suschi som vi tog med oss och satte hos på balkongen, pratade med hans mamma och planerade en del planer för framtiden, ååh... Jag längtar redan! Blev inte där så länge eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Men andra ord har det varit en riktigt bra dag men jag hoppas att jag är lite piggare imorgon.


nattii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0