Snabb uppdatering om dagarna som gått.

Jag vet, jag vet ! Det har varit superdålig uppdatering här dom senaste dagarna men jag har varken haft tid eller tillgång till en dator.. Så nu vet ni varför!

I torsdags efter jobbet mötte jag upp baby och Olivia för att ta en snabb shoppingtur på stan innan allting stängde. Hittade dock ingenting och tur var väl det så efter att vi kände oss klara på stan gick vi till Soft and bar och beställde in lite gott att äta och dricka. Vi satt väl där 1-2 timmar, pratade, drack och hade det trevligt. Kvällen tog inte slut där utan sen hamnade vi i gamla stan på ett jättemysigt hak som heter Tunnan med massa vänner till dom. Det bjöds på ännu mera vin och cider och jag hade en väldigt rolig och trevlig kväll. Jag oc baby tog pendeltåget hem till honom när kvällen avslutats och hade en väldigt vacker pojke sovandes i min famn.

I fredags var det jobb som gällde hela dagen och sen tillbringade jag min fredags kväll med kollektivtrafiken. Fick åka hem och hämta kläder och saker för helgen och sen tillbaka in till stan för att ta pendeln hem till honom.. Vi låg och gosade framför tv:n och bara var..

Idag har det inte blivit många knop gjorda, vi var nere hos hans mamma en sväng och hälsade på hans bror innan vi åkte hem till honom igen. Käkade middag med hans pappa och respektive ikväll och nu ligger jag bara i sängen i mina mjukisbyxor och stora tröja och tar det lugnt. Jag ställde in utgång med mina flickor ikväll av olika anledningar men mesta dels för att jag kände att jag inte kan köra på i 280 och  ville vara med min vackra...  Det kommer fler tillfällen för utgång och är man inte på topp är det ändå ingen idé. Nu ska ja pussa lite på baby och se vad vi ska hitta på.


Jag har verkligen tappat suget för att hålla den här bloggen vid liv just nu.. Kanske är det för att det är så mycket annat roligt som händer förtillfället eller så har jag helt enkelt vúxit ifrån det här. Well, vi får se...

tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0