Tillbaka på banan..

Hela morgonen har det dunkat hög musik ifrån datorn. Jag har varvat mellan Marit Bergman, Mr. big, Winnerbäck och Eric Martin. Den sistnämnda är ett nytt stjärnskott jag nyligen hittat och börjat lyssna på - jag är helt såld! Vaknade av att telefonen ringde klockan åtta i morse och jag fick en jobbinterjuv inbokad imorgon innan jag ska till jobbet. Sen dess har jag legat och halvsovit från och till under förmiddagen innan det var dags att kliva upp. Idag börjar jag inte jobbet förens klockan fyra så jag har ännu några timmar att slå död på. Men det är skönt att ha lite tid och slippa stressa. Tänkte hoppa in i duschen och ta en lång jävla sådan och sen klä på mej i lugn och ro och käka lite innan jag sticker iväg. Ska byta ut musiken på mp3:n lite snabbt oxå. Det känns helt okej att sticka iväg till jobbet idag och det mesta börjar lägga sej för mej nu tror jag. Jag har inte tid att vara ledsen längre även om det fortfarande känns jävligt hårt! Med andra ord börjar jag få kontroll över mina känslor och tankar och är redo för att kriga igen, hell yeah! Natten har alltid varit min tid och inatt var jag jävligt grym. Jag skrev ihop 7 stycken olika personliga brev och skickade till 7 nya jobb jag hittade inatt. Vissa var bättre än andra men i dagsläget har jag inte råd att vara kräsen, får jag något utav dom blir jag hur glad som helst. Men det är klart att jag hoppas på ett eller två utav dom lite extra.

Nu kör vi, ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0