Tisdag.

I morse när jag kom till jobbet fick jag väldigt posetiva besked för framtiden, även om det kommer bli en stor förändring och det känns tråkigt att lämna en del människor så tror jag att det kommer bli riktigt bra. Ingenting är bestämt ännu till 100 så jag tänker inte ta ut någonting i förskott men det ser väldigt ljust ut för min del så jag hoppas verkligen. Timmarna gick långsamt idag men ändå fort. Hur går det ihop? Vid sex sa jag hejdå och lämnade jobbet snabbt.. Åkte hem och käkade två stora portioner mat och deckade sen i sängen.. Ska ta en långdusch och fräscha till mej med sånt jag inte hunnit och sen lägga mej och sova för natten. Tänkte först sprungit ner till centrum och hyrt någon film men känns ganska så ovärt när jag ändå kommer somna. Imorgon har jag sovmorgon så ja jobbar till stängning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0