Hemma kväll med fix & trix..

Det har varit en riktigt dryg dag på jobbet idag, jag har varit där men på samma gång inte. Jag har både tappat suget och lusten för allt med jobbet nu. Jag är alldeles för bitter och besviken på dom, det har inte varit schysst spel för fem öre och det är jag inte ensam om att tycka. Suttit och räknat timmarna för att få gå hem och har den här dagen varit dryg är det ingenting jämfört med vad det kommer bli imorgon. Sista dagen, 13 timmar! Jippi.. Som tur är får jag sista kvällen med min fina Jessica och det känns riktigt bra. Hon kom in och bytte av mej idag när jag skulle sluta och det blev riktigt känslomässigt, vi stod och kramade om varandra länge och jag tyckte så synd om henne! Det ända som känns tufft nu förutom att allt med pengar och framtiden så är det att "lämna" fina Malin & Jessica för det är så viktigt med att trivas med dom man jobbar med och det har jag verkligen gjort.

Jag åkte ut till Masmo efter jobbet och hälsade på där. Vi satt och prata & fika, jag lekte med William och busade massa med vovven. Men jag var så galet trött så efter två timmar sa jag hejdå och åkte hem. Ikväll har det blivit en hel del fixande, jag tog en lång dusch och innan det la jag två olika ansiktsmasker. Så fort jag blir stressad och pressad ploppar det upp finnar på mej och det har jag varit sista dagarna och det resulterar i att det ploppat upp nu. Det är inte alls många men jag gör allt för att slippa dom och efter att lagt dom två olika ansiktsmaskerna som hjälper väldigt bra får jag babylen hud på köpet, det gillas!

Eftersom som jag åker iväg några dagar på måndag förmiddag var jag tvungen att packa och det är nog bland det svåraste jag vet. Jag hatar verkligen att packa om det inte är till en varmutomlands resa för jag packar ALLTID på tok för mycket. Det ska vara kläder, skor, neccisär, laddare, dator och ännu lite mera kläder. Jag kan aldrig planera i förväg vad jag ska ha på mej så jag har en förmåga att lägga ned massa olika kläder så jag kan välja men det slutar med att jag har en överfull väska så man kan tro att jag ska vara borta 2-3 veckor. Ja packningen är nog en av mina stora laster, mina vänner tycker jag är lika galen varje gång!

Det var så himla svårt att somna igår, jag gick och la mej i lagom bra tid och hamnade i säng innan klockan 12 eftersom jag visste att jag skulle upp tidigt för att jobba. Men jag låg bara och vred & vände på mej, fastnade i musiken, grubblade massor, tittade på klockan och vred & vände på mej lite till. Sista gången jag tittade på klockan var hon nästan halv fyra.. Och vid halv sex  i morse ringde väckrklockan så jag är en aning trött nu. Det är så galet jobbigt när det blir sådär. Ska bara dubbelkolla så jag har allting med mej och packa ner datorn innan jag kryper ner i sängen och sussar. Väckarklockan ringer samma tid imorgon så jag hoppas på att somna på en gång ikväll men det tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Men det var ju Rocky bebis på bilden ju.

2009-08-30 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0