Jösses vilken dag !

Förtillfället känner jag mej som en durasellkanin som har urladdade batterier. Jag är så jävla trött! Skulle egentligen ha slutat klockan 18.00 idag och ha kvällen ledig men det blev ändrat i sista sekunden. Malin mådde inte alls något bra och självklart ställde jag upp eftersom jag vet att hon inte skulle tveka en sekund på att göra detsamma för mej så jag fick stanna kvar till stängning och ta hennes pass. Öppning till stängning, woho! Har varit en riktig jobbig dag på jobbet faktiskt. Allt strulade i morse så varken kassasystemet fungerade eller någon växel hade vi.. 75% av varorna som kom med leveransen idag kom inte och det har bara varit griniga kunder hela dagen. Kan ibland känna att det är jävligt svårt att visa upp en bra attityd när man bara får ta skit på skit från kunder, men det är bara bita ihop och tänka pengar pengar pengar ! Hell yeah..

Jag kom precis hem och slängt i mej en sen snabb middag, jag ska duscha av mej lite snabbt och sen krypa ner i sängen och sova. Kisse ligger redan där och värmer upp den åt mej, så himla gosigt. Shiit, nu märker jag hur jag börjar se suddigt när jag tittar på skärmen.. Det är nog ett tecken på att jag behöver sömn... Imorgon jobbar jag ifrån 9.21.15 så det blir ett till jävla hästpass... haha nu somnade jag tillomed under tiden jag skrev så ska skynda på lite här så ja kan lägga ner huvudet på kudden för natten.



nattii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0