En väldigt bra ledig dag!

Idag är det 3 års dagen.. 3 år sen vi träffades för första gången. Jag minns alltihopa som om att det vore i morse allting hände men det är ett kapitell i mitt liv som är avslutat för länge sen. Jag trodde att det skulle bli en väldigt deppig dag med magont hela dagen men jag har tänkt tillbaka på allting under dagen som ett väldigt glatt minne för det är så jag vill ha det - ett glatt minne att tänka tillbaka på. Det var en fin tid... Men jag är en helt annan Daniel än vad jag var då och hoppa fram många kapitell i mitt liv sen dess.


Som jag skrev igår har det varit fullrulle hela dagen.. Jag mötte upp Cissi inne i stan så satte vi oss först och tog en fika och pratade, det var så himla länge sen vi sågs så allting kändes nästan lite overkligt att gå där på stan brevid henne. Sen begav vi oss ut på stan bland alla andra 100 tals människor som tänkte samma sak som oss. Jag hittade ett par svarta jeans, hängslen och lite små saker ifrån H&M som fick följa med hem. Jag har länge gått och tittat på klockor och velat köpa en till mej själv men alltid tyckt att dom varit för dyra, inte haft pengar eller hittat någon som jag verkligen gillat. Men idag mina vänner hittade jag den.. Min nya älskling! Många skulle säkert tycka att det var ett "okej" precis och jag får väl ta och hålla med, den var manlig och hade ett stor runt ur. Jag föll för den direkt och nästan stod och trampade sönder mina nya skor när jag fick vänta på att det skulle bli min tur. Det var några personer före mej och jag fick lite smått panik över att stå och vänta på att det skulle bli min tur  - tänk om personerna framför mej tänkte välja samma klocka som jag skulle ha, fniss.. Nu ska jag bara våga kolla mitt konto oxå för det blir lätt att man drar det där kortet lite för lätt och glömmer bort totalt hur mycket man dragit det.

När vi sagt hejdå till varandra kastade jag mej på första bästa tunnelbana och åkte till Hornstill för att möta upp Sandra och hennes mamma & gubbe i Lasse i parken. Ikväll var det återigen dags för Cookies'n'beans att ta plats på scenen och underhålla publiken. Förra gången var dom sjukt bra så jag förstår inte hur dom kunde slå den gången ikväll. Dom får verkligen allting att kännas helt magiskt och jag älskar varje sekund dom står på scenen. Dom körde samma extra nummer som förra gången och den låten har jag haft i huvudet sen dess, tyvärr minns jag inte vad den heter men jag hoppas verkligen att den kommer på deras platta dom släpper i höst.. Det var verkligen svårt att hålla tillbaka tårarna där ett tag för varje litet ord var så rätt.... Det var en tokmysig kväll och nu har jag precis kommit hem och krypit ner i sängen.. Ska våga mej in på internetbanken och sen har jag lite mail att svara på innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0