Söndag = Slappis dag...

Just nu ligger jag i ena delen av soffan med datorn som ligger på min mage och snutt sitter här brevid och spelar tv-spel.. Jag försökte mej på det tidigare men det var mest massa svordomar som kom ur min mun och jag krachade bilhelvete hela tiden medans han satt och garvade åt mej så jag gav upp lika snabbt som jag började och insåg än en gång att tv-spel inte är min grej.  

Det här helgen har varit så avkopplande, på de stora hela har vi egentligen inte gjort ett piss utan baravarit. Framförallt jag har behövt det efter hur mycket jag jobbat så det har varit helt underbart. Imorgon är det jobb som gäller och mitt schema säger att jag har stängning varje kväll till fredag och öppning lör-sön.. Jag har mitt sista schemalagda pass på söndag så imorgon tänkte jag prata med butikschefen igen och höra hur det kommer bli till hösten. Nu har hon varit tillbaka på jobbet två veckor efter semestern så jag tycker att hon borde ha något beskedd att lämna till mej.  Känns väl inte helt bra att ingenting är klart ännu men jag kan inte göra annat än att prata med henne och se hur dom tänkt sej. Jag håller alla tummar och tår jag har att jag får vikariatet under ett år så jag hinner fixa bostad, spara pengar och söka andra jobb under tiden. Jag har fortfarande mina funderingar på att plugga upp en del ämnen på distans för att jag ska ha lättare att komma in på en utbildning som jag verkligen vill gå senare. Well,  vi får se hur allting går imorgon.. Jag är lite nervös! Det kommer helt klart bli en spännande höst med många nya saker som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0