Äntligen..

När jag slutatde jobbet idag åkte jag på direkten hem till Hannes och det är här jag sitter nu. Förtillfället är vi sjukt osociala och sitter vid en varsin dator men jag var tvungen att få iväg mitt CV till ett jobb och kolla mailen. Han sitter och laddar ner lite olika låtar till mej så jag tänkte passa på att byta ut lite musik på min mp3. Gullungen fixade även lite té till mej som jag sitter och surplar i mej och när jag är klar tänkte jag få med honom ut på balkongen innan det är dags att krypa ner i sängen och sova. Jag är extremt trött idag för att gå och lägga sej i tid igår kväll sket sej för det kom upp massa andra saker jag fick ta i tur med istället. Dom två senaste nätterna har det sammanlagt blivit 4 timmars sömn så jag lär somna och sova som en stock när jag lägger ner huvudet på kudden, men det gör jag alltid iofs hemma hos fina Hannes.

Vi hörs imorgon när jag sitter på tåget istället för jag är alldeles för trött för att skriva mera nu.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0