2010 är min väg tillbaka.


Det kommer alltid finns fördomar, människor och motgångar man kommer få tampas med resten av livet.  
Men tillslut skakar man bara av sej dom där orden och går vidare och det har jag gjort nu.

2008 och 2009 har varit två kämpiga år.. Många motgångar, tårar och svek men nu är jag på rätt väg och jag är stolt över mej själv. Det har inte varit lätt men nu kommer så mycket bli annorlunda och det känns riktigt bra på väldigt länge. Det finns fortfarande pusselbitar som behöver falla på plats men det kommer dom att göra naturligt och det känns inte som att dom bitarna är stora berg att ta sej över längre.

Känslan är svår att besrkiva men jag börjar hitta tillbaka till mej själv och lugnet inombords. Jag skrattar med livet nu! En riktigt grym känsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0