heelloo

Nu är jag tillbaka igen...


Ska jag vara helt ärlig har det varit lite sisådär med mej den sista tiden och jag har inte riktigt känt att jag haft lust eller motivation för någonting alls. Och därav inget bloggande.. Men nu börjar lusten krypa tillbaka och jag är med på banan igen.


Förra veckan begav jag mej till Stockholm på Onsdagen och först ut blev det en lunch med fina Lena.. På kvällen träffade jag bästa kusin och fixade lite små saker tillsammans med henne och på torsdagen blev det en heldag med bästa vän. I fredags hade jag först ett möte och sen åkte jag till Enköping och spenderade helgen där.



I början av Januari flyttar jag tillbaka till Sthlm och det kan inte kännas bättre än vad det gör! Jag längtar något förfärligt och det känns som om det är den bästa julklappen jag någonsin har fått. Allt kommer bli helt perfekt och jag är bara så lycklig. Att ha ett ordentlligen hem har jag aldrig tagit som någon självklarhet men när Januari kommer ska jag bara ta tillvara på det här och njuta. För det här är jag värd! Jag ska göra det så himla fint, mysigt och ombonat. Mina vänner ska känna sej välkommna och det ska vara mycket kääärlek. Är redan en stor stamis av IKEAs hemsida och hittat finfina saker som jag ska dekorera och inreda med, det kommer bli en lång heldag med bästa vän där när vi ska röja loss i Januari! Åååh.



Nu har jag hämtat hem mitt mobila internet och internet så nu jävlar ska ja blogga som tidigare.

 



Ikväll har jag bara slappat och tagit det lugnt. Kröp upp i fotöljen med en bok, ett glas vin och lite popcorn och stängde omvärlden ute för ett tag. Sista tiden har det inte blivit någon läsning för fem öre så det var så härligt att plocka fram boken igen.



Årets första snöboll... Jaa, snön har redan kommit. Det är alldeles vitt här ute på gården nu. Lite tidigt för min del men jag hoppas ändå att det finns snö på julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0