Nu ska jag komma hem.


Det står stilla i mitt huvudet just nu. Är så många olika tankar och funderingar som upptar mitt huvud nu men jag får inte ner det i några ord. Hur jag än försöker så blir det bara total skrivkramp och det ända som kommer fram är ett vitt ark.

Nu är det inte många dagar kvar innan den stora dagen för flytten är. Just nu kretsar allting runt den och jag måste börja packa och göra mej redo för att komma tillbaka till mitt. Nu ska jag äntligen komma hem. Jag är så himla lycklig över det så jag kan inte beskriva. Allting känns så mäktig och jag har längtat efter det här så himla länge. Nu är det äntligen dags.. Det kommer bli toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0