Skrivet på nattåget i natt.

Fem timmar av resan har gått. Det börjar bli lite tröttsamt redan nu att ligga här på tåget. Jag vill bara komma hem till Sverige nu. Dom första timmarna gick bra, då hade vi kupén för oss själva och det var riktigt mysigt. Jag kunde till och med sova ett tag innan det börjar ramla in folk en efter en. Nu är det fullt här, det är ganska så litet och jag känner mej sjukt instängd. Våran packning tar dessutom upp mer än halva kupén så jag tror inte vi är allt för populära, men vad ska man göra? :) Sakerna måste ju hem. Kupén har trevåningssängar och jag fick mitten, Britsarna som vi ligger på är 70 cm breda men det är helt okej, man får plats ganska så bra ändå. Om tåghelvetet ändå inte skulle guppa så mycket fram och tillbaka så jag inte mådde så illa hade det varit bra. Jag kom precis in efter vårat sista stopp där man kunde hoppa av och röka, nu är det bara tio timmar kvar innan vi är framme i Köpenhamn. Ska bli roligt att hinna se den staden några timmar, hoppas bara vi kan låsa in vårat bagaget på stationen någonstans.

Jag kanske borde sova men jag kan inte komma till ro. Det är många olika saker som upptar mitt huvud. Ligger och lyssnar på musik medan jag tänker på dittan och dattan. Jag undra hur det kommer bli att komma tillbaka till Sverige, till Stockholm?! Det känns riktigt jävla bra och det är ändå magkänslan man ska gå efter. Något som ändå känns bäst är att vara nära alla nära & kära igen för jag har längtat efter er allihopa så mycket!

Ska knäppa på en film på datorn nu så länge batterier håller och hoppas på att jag blir trött. Cold Creek Manor, ska vara någon thriller från 2003 som jag inte sett så jag hoppas den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0