16 februari 2009

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och titta på film på datorn och sen sova. För i morgon måste jag pallra mej upp tidigt som tusan, nämligen halv åtta och gå till tandläkaren. Suck, jag som hade sovmorgon och så måste jag gå upp tidigt ändå. Eftersom jag har sån tandläkarskräck och dom knappt får röra mej har jag fått medecin som ska göra mej lugnare, två tabletter innan säng gång och två tabletter innan besöket i morgon. Jag sitter och funderar lite hur man blir utav dom eftersom jag inte får gå hem på en gång efterbesöket imorgon utan måste stanna kvar och bli lite klarare i huvudet efter besöket innan jag kan promenera hem. Så vi får se hur det blir med jobbsökarkursen imorgon, ifall jag kan gå eller inte.

Nu har jag precis fyllt i blanketten angånde ungdomslägenheterna så den ska läggas på posten i morgon. Skickade även iväg ett mail till min social sekreterare. Vi får se hur lång tid allting tar nu och vad som händer, men med mina referenser är jag inte så orolig faktiskt. Det jobbiga är dock bara att gå runt och vänta för nu har jag tröttnat på den här madrassen på golvet. Sen hoppas jag även på ett jobb inom väldigt snar framtid, för det är inte mycket pengar som blir över när hyran och maten är betald av socialen, ingenting alls faktiskt. Men lägenheten är värd varenda krona, men det skulle ju faktiskt vara skönt att ha möjlighet att kunna bjuda hem lite vänner på middag eller ta en fika på stan fast man flyttat till eget.

Ljumsken är inte alls bättre, utan det gör snarare ondare nu. Kan beror på att jag sprungit runt och letat efter diverse papper och donat, men jag tycker ändå det är konstig att det är såhär. Det brukar som sagt va gå över efter några timmar när jag tidigare fått det. Har det inte gått över imorgon får jag nog ta mej själv i kragen och pallra mej till läkaren och se vad det är som spökar och ifall det går att göra någonting åt det.

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0