210209

Godmorgon på er..

Blev inte många timmars sömn inatt för jag fastnade nämligen i telefon halva natten. När jag vaknade i morse höll jag visst i telefonen med handen oxå. Men jag har sovit som en prins dom timmar jag sovit, så himla skönt att ligga i en riktigt säng. Är lite halvtrött nu, men håller på att göra mej i ordning för jag ska träffa Sofie på en fika. Och sen kommer lillsnuttan hem så jag får busa massor med henne i eftermiddag..

Ska fixa håret och bortsta tänderna innan jag drar, så får börja sätta fart nu.

Föresten, vilket härligt väder vi har idag, strålande sol.  Känner ni hur våren börja komma? Ingen är nog mer glad är jag för så som jag längtat.  :)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0