28 februari


Hallå!

Hur mår ni idag? Hade ni en bra fredags kväll? Jag vaknade för en liten stund sen men ligger och drar mej i sängen. Sms:at lite med Mr X så det blir att vi ses på LINO istället. Så vad ska man hitta på idag då? Slängt iväg ett sms till Cissi men hon ligger nog fortfarande och sover. Allt känns väldigt oklart för ikväll för alla verkar vara på så uselt partyhumör, vad har hänt med folk? haha. Brukar ju inte vara svårt att få tag på ett förkrök precis. Nemen det blir nog bra ska vi se. Får se om AC kanske följer med ut oxå.

Ska fixa lite käk och lyssna lite mera på talboken jag började på inatt. Var verkligen en behaglig röst och även om jag läst halva innan så fastnade jag verkligen i det. Hoppas på att madam vaknar till liv och hör av sej snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0