åååh... happy time!

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbmötet. Allting gick väldans bra å går allting som tänkt har jag jobb. Det finns dock en del frågetecken att lösa fortfarande. Men så är det väl alltid? För hur hade de varit ifall allt gått på ett banan skal. Jag är iallafall hur glad som helst över den här chansen, det kommer bli hårt arbete här framöver men jag kommer få hålla på med någonting jag älskar å mår bra utav. Det är en enorm chans att få bli delaktik i det här å min tacksamhet kan nog inte beskrivas i ord. Iomed det här finns det så många andra dörrar som öppnas till mej, möjligheter jag inte har chans till i dagsläget. Tyvärr kan jag inte berätta vad det hela handlar om ÄN.. Men jag lovar, så fort allting är klart å jag har klartecken högre ifrån så ska ni få veta på en gång. Går inte det här vägen så har jag ett annat jobb på G kanske, dom ringde tidigare idag för att fråga om jag var intresserad å jag svarade givetvis ja för vad som helst är bättre än vad jag har just nu, men dom skulle höra av sej mera i början på nästa vecka så får vi se vart det hela leder till. Men en sak som är säker, går allt som det ska med det hemliga projektet är jag inte en minut sen att hoppa på det!

Tänkte slänga ihop lite käk nu å ta en snabb dusch. Kvällens planer är inte helt spikade ännu. Valet står mellan en skön hemma kväll med lite pappersarbete, eller så tänkte jag möta upp Malte å följa med till en vän till honom å ta ett glas vin eller nått.

jaja, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0